Måndag

Jobbat 2 nätter och nu är jag ledig 2.. Sen jobbar jag 2 igen sen ledig 7 :D Nice!
Igår letade vi efter kantareller,längt under förväntan men dom vi hittade var stora och fina.. Verkar vara mycket mer i Gävle! Det blev iallafall 2 mackor med smörstekta kantareller <3

Fredrik hittade ett grått hår på mitt huvud imorse... Jag blev bitter... Men ska ta igen det genom att studsa som en kåt fjortis till Eric Saade ikväll! Det är grillnatta här i Bollnäs och Eric bokades innan han gick och vann melodifestivalen,yey! ;)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Buhuuu, var det bra??

Sjukt med grå håret, men det kanske var en engångsgrej?

2011-07-26 @ 08:23:51
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0