tummen ur röven

Har äntligen fått tummen ur och köpt träningskort i min nya bostadsort,Bollnäs!
Blev gym+gruppträning+vattenträning.
Började med att cykla 30 min intervaller (11 km,nöjd med tanke på att de va intervaller som sagt) och 20 min stairmaster. Det sved eftersom jag körde ben igår!
Nu mår jag illa och vill sova. Blir lätt så för mig efter att jag kört cardio. När jag sprang 1 mil för första gången spydde jag när jag kommit hem och varvat ned. Uscha!

Nu är det bestämt att jag och min springpartner skippar TJEJMILEN i år. Det är bara 2 veckor mellan Tjejmilen och halvmarathon och det blir lite tajt och dyrt.
Vi satsar på VÅRRUSET i maj och HALVMARATHON i september. Men jag fick ett sms från mamma häromdagen:
Vill du springa 1 mil med mig v 15 eller 16? I challange you :D
Och jag älskar ju utmaningar och jag älskar att träna ;)


Röd och svettig blir jag ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Antar att det är på sporthallen du köpt kort. Vad kostade det och vad tycker du om stället? Jag måste försöka hitta nånstans att träna här jag med efter att jag klämt ur mig en unge i vår :)

2011-01-06 @ 20:14:50
URL: http://attiotrenolltvanollett.blogg.se/
Postat av: Madelene

Iiih!

2011-01-07 @ 19:17:38
URL: http://enbildtill.wordpress.com
Postat av: Jessica

Okej! Jag får väl fråga om en riktig utvärdering om nån månad när du hunnit kört lite där! :)

2011-01-07 @ 23:33:02
URL: http://attiotrenolltvanollett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0