ta inte efter mig.

Så mysigt att ha Madde och Frdde här!
Helt oplanerat kände jag mig jättepigg när dom åkt och jag gick och tränade. Inget allvarligt,35 min crosstrainer bara innan gymmet stängde. Tycker absolut inte att man ska träna dagen efter men jag hade något i munnen konstant hela kvällen vilket gjorde att 4 cider och 1 litet glas vin inte alls kändes! Men ta inte efter ;)

Älskar att bo så nära gymmet att jag kan gå dit i trekvartsbyxor mitt i vintern! En dröm ;)

35 min crosstrainer
Maskinen sa att jag förbrukade 550 kcal vilket låter otroligt mycket,tror snarare 300-max 400.
Medel: 128=  ca 53% av max
Max(Med max menar jag givetvis högst uppnådda puls!): 145=  ca 65% av max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0