Lever

Sorry för den urusla uppdateringen! Lever gör jag iallafall. Börjar dock bli lite stressad igen.. har haft 2 überlugna veckor men nu börjar jag tänka för mycket,är verkligen SÄMST på att hantera stress :/


I övrigt är jag väldigt kär. Löjligt kär.
I förrgår kollade på film och jag pussade honom på axeln och sa: Jag älskar dig!
Typ 2 min senare drar jag efter luft som om jag skulle säga något men ångrar mig.
Vad tänkte du säga älskling? -Att jag älskar dig.. Haha så töntigt!

Var ute och promenerade 1 timme med Malin på förmiddagen och det var så satas kallt fastän det bara är -8 grader,fick tillochmed "köldbubblor" på låren! Hua! Ge mig sol&värme tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0