igår

Började kursen Streee&hälsa B igår och det kändes faktiskt mycket bättre än väntat!
Hela kursen bygger på PBL-problem baserat lärande,vi har 1 föreläsning på 10 veckor. Vi kommer jobba i grupp och få olika case och utifrån det ska vi välja riktning och skaffa fram kunskapen själv för att sedan redovisa för dom andra grupperna!
Ska bli spännande att jobba så :)
Blev handplockad att va i en grupp som jag tror kommer bli grym ;)

Såg precis att jag fått betyg på mina tentor... Lite förvirrad. Fick B på idrottsmedicinen som jag knappt trodde att jag skulle klara.. Och D på tentan som jag tyckte att jag ägde! Men han som rättade den andra tentan är sjukt hård,meeen ändå.

Veckans första träning sprack igår,kom hem ganska sent och det var bara att käka sen åkte vi hem till Emelie&Toni och hälsade på Alfred som fyller 7 dagar idag! Han var faktiskt den sötaste bebisen jag sett! Mycket hår,fina drag och ögonen var helt med i matchen.
Älskar att Fredrik och jag har samma syn på barn.
När han håller världens sötaste bebis frågar jag: Blir du sugen på en egen?
Svar: Nej...
3 timmar senare,halvsovande i sängen säger han: Blir du sugen på en egen?!
Svar: Nej det vet du väl!
Han: Vad bra,var rädd att du skulle lura mig.
Hahahaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0