Ett beroende

Jag har helt ärligt blivit beroende av Isadoras graffitilack! Jag har inte målat naglarna utan det i 6 veckor nu!
Började med att jag köpte vitt till mamma när hon fyllde år men på henne blev det inte alls bra så jag fick den och blev hooked. Köpte svart,älskar. Häromdagen fick jag sms av Madde (som jag dragit med mig i beroendet) att det var rea på graffitilack på Hm. Inhandlade rosa och blått. Nu saknas bara den gula!


Det som hittills visat sig vara snyggast är:
Tukost underlack-vit graffiti
Silvrigt underlack-rosa graffiti
Skogsgrönt underlack-svart graffiti

Kommentarer
Postat av: Em

Jag är också beroende av det ;) jag o en kompis testade måla halva nageln med graffiti, lite som fransk manikyr fast bredare, och det blev väldigt snyggt tycker vi :) dessutom har Depend kommit ut med en egen serie nu "Cracked effect" med samma princip, de kostar 39kr och finns i lite annorlunda färger, skarpare rosa och lila till exempel :)

2011-01-29 @ 10:28:06
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0