Detox nr 3

Nu ska jag köra detox igen! 1.5 år sedan sist! Inget socker,inget snacks,ingen alkohol på 3 veckor!
Kaffe ska jag nog inte ha uppehåll med... Men definitivt minska det nuvarande intaget som är 3-5 koppar på vardagar och 1-3 på helgen.
I övrigt har jag bestämt mig. Slutsnacksat med sambon,han får äta vad han vill men jag ska inte äta och ha får inte erbjuda mig heller. Jag kommer inte köpa hem något att snacksa på framöver och detta gäller ett bra tag framöver,inte bara 3 veckor. Blir jag bortbjuden på något gott så gärna men nu får det faktiskt vara nog! Vill ha näring i min kropp inte massa snacks och socker :P
  
1 liter om dagen i 20 dagar för att rensa systemet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0