Älskar <3

Svackorna kommer och går i träningen. Ibland har jag inte alls lust men om man vet hur skönt det är under och efter passet så går jag ändå.
Nu är jag i en sån period att jag älskar all träning och jag längtar alltid inför nästa pass! Underbar känsla! Pepp!

Idag har jag och Malin tränat rygg och biceps på gymmet.
Trevligt med en träningskompis även om det tar lite längre tid för att man tjattrar en del ;)
Gymmet har fått en chins/dips maskin och den testade vi noga och blev jävligt pepp på att träna mer på det och klara av ett visst antal själva innan vi springer Vårruset den 18 maj!


(Snygga blå tossar?! Har han varit hos läkaren och glömt tagit av sig dom?!)
Dessutom betalade jag Vasaspinningen som är den 6 mars! Spinning i flera timmar alltså,ska bli sjukt kul :D
Fick en tshirt också som jag ska bära med stolthet ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0