06 Min dag

Tisdag 11/1 2011 (roligt datum)
06.05 Klockan ringer. Går upp. Snoozar aldrig när jag har en tid att passa.
Har sovit i ca 3 timmar när jag behöver sova 9 timmar. Smärtsamt. Hoppas på att få sova på tåget.
Det blir stressigt och jag får släpa Lill-babs till tågstationen.
06.39 Tåget till Gävle går från Bollnäs. Får ingen bra plats i hundvagnen-kan inte sova.
I ockelbo kliver 317826458 pers på och plötsligt sitter vi 5 pers+hund på en plats avsedd för 4. Trångt.
08.00 Frukost hos mormor. Havregrynsgröt,kaffe,macka med salami. Lämnar Lillbabs där.
09.00 Redovisning i coaching. Vi får 2 timmar till vårt förfogande,det tog 6 minuter att redovisa. Vi fikar resten av tiden,dricker kaffe och äter ett rött äpple.
12.15 Indisk lunch med Madde! <3
13.15 Går till biblan och betalar min skuld jag hade där,328 kr. Lånar 2 böcker,varav 1 som jag har tenta på.
14.15 Åker till mamma.
Läser lite i soffan men bestämmer mig för att sova.
17.20 Vaknar,har sovit som en gudinna!. Läser lite innan mamma kommer hem,vi pratar.
Pappa kommer och vi dricker kaffe. Dom äter  hembakta pepparkakor,jag luktar på burken. Jag ska åka till gymmet men är en klant och har glömt kortet i Bollnäs. Måste be om en engångsbiljett i kassan men kassan stänger 19. Detta kom jag på 18.30. Misslyckat.
19.00 Jag och mamma går ut och promenerar. Blir mäkta besviken när vi går på Ica och handlar efter 2 km.
2.5 km promenad alltså.
20.45 Sen middag: Potatisplättar och bacon. Jättegott.
Ingen vidare matdag...
Ska läsa innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Whhaaat? Ja, någon försöker uppenbarligen lura mig! Han på CSN nämnde även något om 45 hp poäng totalt från hela förra året, av totalt 60hp! Är det de du också menade? :)

2011-01-11 @ 23:02:28
URL: http://malamalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0