Plötsligt händer det :D

Vissa dagar är inge roliga. Idag var en sådan dag,där allt känns piss. Då brukar jag hitta motivation i något roligt.
Idag var det att Fredrik kommer hem och jag ska träna,det är ju kul.
Men sen började det hända saker som fick mina mungipor att gå upp utan att jag behövde tänka på nåt kul!
På toaletterna på HIG sitter det information om varje ny vecka,vad som är på gång,vad man kan göra.
Och idag satt en lapp om högskolans kör! Jag sjöng i kör i 3 år men slutade för 5 år sedan jag har jag verkligen saknat det och funderat många gånger på när jag ska börja igen,ska anmäla mig pronto :D
Efter det tog jag tummen ur och gick till akademisekreteraren. Det visade sig att det gick jättebra att avregistrera sig från C-uppsatsen och registrera sig på den igen för att få poäng hos CSN! Glad!
När jag åkte på tåget hem så satt jag bredvid 3 kvinnor. Mormor ringer och vi pratar om kurserna jag läser.
När vi avslutat samtalet så vänder sig kvinnan bredvid mig och börjar prata för hon hörde mitt samtal med mormor. Det visar sig att hon jobbar med folkhälsa(vill inte gå in mer för det finns uppsats-tjuvar i varje hörn ;) och vips så ska jag antagligen skriva en C-uppsats på uppdrag :D
Happy happy happy!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi! Det där är ju toppen! GRYMT! :D

2011-02-02 @ 19:52:35
URL: http://malamalan.blogg.se/
Postat av: AnnaÄ

Va kuuuul med kör! Det blir ju så vackert med alla stämmor.

Förra veckan var jag på provsjunging för en kör i Lund, var ganska nervöst och konstigt haha! Lycka till :)

2011-02-02 @ 20:18:25
Postat av: ..:Sarah:..

Jeej !!



å DUUUU hitade ju linnet :D

2011-02-02 @ 20:31:11
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Sant! ;) Muttrar fortfarande över "jobbsmset" du skickade. Det finns hopp!

2011-02-02 @ 20:31:41
URL: http://malamalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0