Ni vet.

Idag är det alla hjärtans dag- En lurendrejerihögtid som jag inte bryr mig ett skit om.
Här hemma är det kärlek varje dag.
"Om jag ska vara helt ärlig så är ju alla dagar alla hjärtansdag mellan oss" sa Fredrik igår.

MEN innan kl 9 hade jag fått 2 sms angående denna dag så svarar givetvis men skickar inte ut några egna hälsningar.
Ni vet förhoppningsvis vad jag tycker och känner för er. För första gången på länge så känner jag att alla runt omkring är GULD,ni berikar mitt liv och jag hoppas att jag gör skillnad i ert! Det har alltid funnits någon som inte låter mig vara som jag är(mer om det i ett annat inlägg kanske) men nu är dom borta.
Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mja, jag håller ju med men jag tycker ändå det är en bra ursäkt att hoppa över en dag i tentavecka-två i rad och ha en extra kärleksdag i stället där plugget inte tar över helt som lätt händer annars ... :P



/Sarah

2011-02-14 @ 12:26:58
URL: http://syntkatten.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0