Dags att köpa anitrynk!

Gick till gymmet idag för det blev inget igår,hade gjort någon form av träning 6 dar i rad och kroppen var trött och det blev stressigt.
Så idag blir det dubbelträning istället ;) Gym-axlar,triceps och bröst kl 12 och spinning/puls kl 17.


Igår när jag äkte tåg så sa jag inte att jag var student (student och under 26 betalar lika) då fick jag BETALA VUXENBILJETT!!!! Jag fick en chock när kvittot kom tillbaka och jag sa: Jag är student,under 26!
Tågtjejen: Sa du det?
Jag: Nej men jag trodde att det syntes!
Tågtjejen: Jag gissar så många åldrar så.
Inte nog med det här utan dom 3 senaste gångerna har dom bett om leg när jag säger att jag är 22. Om jag skulle försöka snika på tåget skulle jag väl inte säga att jag är 22 utan snarare 25?!
Ser alltså ut som 26 PLUS. Dör lite på den,dags att köpa anitrynk!

Kommentarer
Postat av: helen

Jag tror snarare att det är dina lite skarpa drag som luras. Yngre tjejer brukar vara lite rundare, mjukare i ansiktet. =) Jag har ju fortf det utseendet, därför folk tror att jag är yngre.



Sen så kanske de har fått direktiv om att fråga mer nu också! Inte bara dig.

2011-02-03 @ 15:27:08
URL: http://helenium.blogspot.com
Postat av: Malin

Nästa vecka ska vi kötta ;)

2011-02-03 @ 16:32:58
URL: http://malamalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0