Våga vägra myset!

Har haft en sån sockerperiod i sommar! Något gott har jag ätit nästan varje dag och favoriterna har varit glass i olika former och nachos med ostsmak(som doppas i gucamole-med grekisk yoghurt). Nu har jag fått nog av "myset" och hur jag lurar mig själv till att äta onyttigt när jag gärna vill sköta kosten så bra jag kan. Sambomyset är nåt vi tar väldigt seriöst här hemma... Men man kan ju göra allt i måtta och med bättre alternativ!
Förra torsdagen åt jag en Nogger men sen dess har jag varit ren bortsett från en gratis Redbull som dom delade ut på stan. Hade tänkt att festa till det på söndag med nachos men NEJ! Ska doppa selleri,morötter och gurka i gucamolen istället. Och vända några jordgubbar i mörk choklad! Nästa helg och helgen efter det kommer jag dricka alkohol men INGET SNACKS augusti ut! Är ni med mig?!
Våga vägra myset!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

aldrig i livet att jag är med !! hahaha..

2011-08-14 @ 17:27:23
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0