V 31&32

V 31
Måndag:
Löpning 5.7 km,33.45 min-Riktigt seg runda i stekande sol och mjukt underlag.
Medel: 5.54 per min Puls: 159
Max: 4.47 Puls: 174
Kcal: 339
Tisdag: Morgonpromenad 45 minuter. Gym-Rygg,ben
Onsdag: Morgonpromenad 45 minuter. VILA
Torsdag: Morgonpromenad 45 minuter. Gym-Axlar,bröst+mage
Fredag: Morgonpromenad 50 minuter. Löpning 10 km- 56.39 min
Medel: 5.40 per min Puls: 167
Max: 4.27 per min Puls 183
Kcal: 596
Lördag: VILA. Promenad 70 minuter.
Söndag: 40 min stairmaster,blev så taggad,haha. Sen hade jag bara tid till 1 tricepsövn+2 biceps.

En riktigt fin träningsvecka bakom mig! Nöjd att jag kommit ut på morgonpromenaderna,är lite segt att rulla ur sängen men när jag väl är ute är det så härligt och frukosten smakar guld efteråt såklart! Nu stänger gymmet i 2 veckor och vi är välkommna till ett annat gym längre bort men jag kommer att sikta på löpning 2 ggr+2 ggr gruppträningar per vecka!
Nästa vecka är det Midnattsloppet i Stockholm och det ska bli skitkul! :D

Planerat v 32
Måndag:
VILA? Promenad.
Tisdag: Spinningexpress. Efit med Malin M
Onsdag: Morgonpromenad. Löpning
Torsdag: Functional moves
Fredag: Morgonpromenad. VILA
Lördag: MIDNATTSLOPPET!! 10 km
Söndag: VILA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0