Tisdag

Jättetrött. Skulle inte försökt vända tillbaka på dygnet efter helgens nattjobb...

Fredrik sa att jag var liten idag.
Vad liten du är? Har du alltid varit såhär liten? Kan ju stoppa dig i min ficka!
1 timme senare kallade han mig brunstig kossa så liten kan jag ju ändå inte varit.

Planer för resten av veckan!
Onsdag:
Sova så länge jag kan. Morgonpromenad. Tvätta. Springa om benhinnorna orkar. Försöka sova igen. Jobba 21-07

Tordag: Sova. Pierca öronen kl 14.15 :D
Functional moves.

Fredag: Morgonpromenad. Söka jobb. Kräftfest med Fredriks familj =)

Lördag: Åka tåg till Gävle,bli uppplockad av Malin-Åka till Sthlm och Midnattsloppet :D

Söndag: Barkaby outlet?! :D Myskväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0