Ny vecka

Idag åkte jag till Gävle för att lämna Lillis. Kommer sakna hennes söta fejs! Men hon är tillbaka om två veckor och tiden brukar flyga förbi faktiskt :P

Tvingade med mig bror på en liten springtur,eller ja,han cyklade bredvid och jag sprang! Blev en kort runda med intervaller,armhävningar,dips och räckhäv,lite kort kanske men det fick räcka. Efteråt gungade vi i en jättegunga och sjöng "Don´t stop believing",haha.
Väl hemma hos mor blev det tacos och sen kom Johan på kaffe! Bra start på veckan :)


Haha bootyshorts! De gula är helt vanliga hotpants så ni kan ju tänka hur korta shortsen är :P
-Löpning 10.22 min-1.82 km
Medel: 5.41 per km Puls: 172
Max: 4.01 Puls: 196
-Intervaller med styrkan,6.35 min-980 meter
Medel: 6.44 Puls: 169
Max: 3.38 per km Puls 188
-Nedvarvning,promenad hemåt (illamåendet av gungandet ;P
512 meter-6.13 min
Totalt 180 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0