Känna atmosfären..

Efter beskedet om rekryteringsträff kände jag att jag behövde gå ned till gymmet och känna in atmosfären. Har ju inte varit där för egen styrketräning på 4 veckor! Genomgång av maskinerna behöver jag ju inte.. Har gymmat i 3.5 år snart och skulle kunna inställningarna på Nordic gym-utrustning i sömnen, Nautilus som Actic använder sig av har jag aldrig testat :S

Passet blev svettigt,kort och härligt! Övningarna i 3 set x 8-10 reps.
Uppvärmning: Några minuter på crosstrainer då rodden va upptagen.
-Chins i maskin supersetat med Marklyft i Nidroc. På två av seten gjorde jag även stående rodd i botten på marklyften.
-Kabelrodd
-Ryggdrag
-Bellyback till fail supersetat med plankan till fail.

NU blir det mat! Har varit riktigt sugen på potatismos (haha) i några veckor så det blir det tillsammans med kyckling och någon god sås med trattisar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0