Jubelidiot

Såna här incidenter händer bara mig... Eller? Berätta gärna i så fall!

Jag och lillbabs gick över sjukhusparkeringen.
Plötsligt vråltutar en bil (1.5 meter ifrån oss) och både jag och lillbabs blir rädda.
Ser att det är en 3åring som tutar,sitter i pappas knä. Han forsätter ligga på tutan och skratta(absolut inte 3åringens fel,här ska ju pappan säga till) fastän vi blev rädda och pappan sitter bara och flinar. Jag ljudar: Men hallå,va fan håller du på med?! Varpå pappan surar ihop totalt och pekar fuck you till mig,den vuxne mannen med en 3åring i knät flippar fingret till den unga tjejen med hund.
Jag pekar givetvis tillbaka och ljudar IDIOT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0