V 16 & 17

V 16
Måndag:
Core
Tisdag: Jogga Gym-Bröst,axlar,triceps
Onsdag: Gym-Rygg,biceps+mage Jogga 5 km
Torsdag: Spinning Puls Morgonpromenad med Mallan,4.5 km+ Gym,rygg+biceps
Fredag: Gym-axlar,triceps,bröst Gym-15 min crosstranier,4 övn ben+4 övn mage,15 min stairmaster
Lördag: VILA
Söndag: Jogga 40 min crosstrainer+20 min stairmaster. Maskinerna sa 965 (!!!!) kalorier förbrukade vilket låter otroligt överdrivet. Hälften är nog närmare sanningen.

Blev inte riktigt som planerat men det löste ju sig ändå ;)

Planerat v 17
Måndag: Intervaller+gym med malin
Tisdag: VILA
Onsdag: Spinning
Torsdag: Yoga (Ev gym)
Fredag: Jogga 5 km
Lördag: Functional moves
Söndag: VILA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0