V 14 & 15 igen

Hostan börjar lägga sig lite nu iallafall! Smaken kommer och går..
I går åt vi tacos och det kände jag. Sen åt jag en mango-smakade ingenting.
Sen hade Fredrik köpt färskost med smak av rostad vitlök (jag älskaaaaar vitlök),han äter och säger: Oj vad stark den va! Jag tittar på honom som ett frågetecken för jag kände NADA. Konsistens kände jag men ingen smak.
Suck... Håller tummar och tår för ett besök på gymmet imorgon.
V 14
Måndag: Årets första jogg :D 3.82 km
Tisdag: Gym-Bröst,triceps,axlar+mage
Onsdag: VILA
Torsdag: Yoga
Fredag: VILA
Lördag: VILA
Söndag: VILA

Planerat v 15
Måndag:
VILA
Tisdag: Gym-rygg,biceps+mage
Onsdag: Jogga
Torsdag: Spinning Puls+Yoga
Fredag: VILA
Lördag: Gym-axlar,triceps,bröst+mage
Söndag: Jogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0