Sommaren tar form

Idag har jag varit på lyftteknik inför sommarjobbet!
Måste säga att Bollnäs kommun sköter allt så jävla snyggt. De kollar referenser och vad man gjort tidigare och erbjuder en plats på sommaren därefter och vet hur många % vikariatet är som dom erbjuder och ser till att man får gå på såna här kurser. PFV i Gävle har mycket att lära. Trots att jag jobbat för dom 2 somrar har jag ändå inte varit på lyftteknik vilket jag tycker är super viktigt...

Har fått schemat för sommaren också. Jobbar i snitt 2 nätter i veckan,skönt men det kändes lite i jämförelse med förra året men när jag räknade passen så skiljde det bara 3 nätter men det kändes som 10. Har bara en 5dagarsvecka i år men hade 3 st förra sommaren så det är nog det som känns. Ska bli supermys att ha semester med min babe :D

NU ska jag till gymmet! =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

... och jag jobbade som timvikarie i sammanlagt 6 år i Gävle och fick inte gå en enda kurs. Överhuvudtaget. Inte en enda infoträff, ingenting.

Jobbade på Karlslund här i Bollnäs i somras och blev erbjuden lyftteknik (behövde inte gå eftersom jag fått lära mig det då jag jobbat så mycket med det tidigare) och infoträff på en gång.

2011-04-19 @ 14:42:41
URL: http://attiotrenolltvanollett.blogg.se/
Postat av: Mallan

Det var bra att höra, för dom har fått massa kritik förr för dålig planering osv. Men de kanske har bättrat sig ;) Dom ringde faktiskt mig och erbjöd jobb mer än en månad tidigare än vad de gjort de senaste två åren, bara de är ju en förbättring!

2011-04-20 @ 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0