Så mycket att göra,så lite tid (pengar)

Hela min kropp längtar efter en kärlekssemester! Antingen sista minuten,snart eller i höst. Tycker inte att man åker på charter på sommaren när man bor i Sverige. Känns ologiskt. Det är fint väder 3-4 månader om året och då ska man slösa bort finvädret här för fint väder någon annanstans? Alltså när vi tänker väder,sen finns det ju andra aspekter som ledighet,evenemang och dylikt. Men pratar vi bara "komma-bort-vara-ledig-sola-äta" så åker jag definitivt inte på sommaren om jag har ett val. Det har jag fått från min mamma som nästan varje år åker på sista minuten i april eller maj när allt känns tråkigt! ;)
Men vi har en lägenhet som ska renoveras och det känns tyvärr lite viktigare... Planeringsmänniskan i mig gråter över att det inte finns någon plan i renoveringen! Jag är som Sickan... Jag vill ha en plan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0