Run bitch,run!

4 veckor kvar till VÅRRUSET och imorgon blir jag och Malin anmälda till Midnattsloppet i Stockholm 13 augusti!
Det ska bli satans kul även om löpningen inte är min roligaste träningsform.. Har ansträngningsastma så det är ganska tungt men fan vad jag har tränat upp mig! För 4-5 år sedan kunde jag springa typ 200 meter innan jag var tvungen att stanna i andnöd men nu springer jag 1 mil! Vet att många med ansträningnings/förkylningsastma undviker att springa för det är jobbigt men det blir inte lättare av att avstå! Gå,jogga,spring i din takt och det är inte någon fara om man måste stanna!

Joggingrunda 1

3.82 km-230 kcal
Medeltempo: 05.56 min per km,puls 166
Max: 04.52 min per km,puls 179

Joggingrunda 2-med Lill-babs

3.67 km-226 kcal
Medeltempo: 06.54 min per km,puls 154
Max: 05.57 min per km,puls 165
Lill-babs var sjukt slö och jag fick dra henne hela vägen!

Joggingrunda 3
5 km-302 kcal
Medeltempo: 06.00 min per km.puls 161
Max: 05.00 min per km,puls 172

Skulle vilja ligga mellan 5-5.5 min i medeltempo på Vårruset så det är en bit kvar! Har lite svårt att pressa mig själv men ska köra igång med intervaller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0