PW

Nu har jag testprommat mina nya skor! Supersköna,längtar efter att springa i dom :D
890 kr på Intersport!


Svängde förbi Åhlens och köpte spray,saltvattenspray och torrschampo! Älskar slingorna i mitt nya hår och dom ska behandlas därefter,inte tvätta håret 4-6 gånger i veckan längre. Fattar inte varför jag kladdade vax i håret när jag hade den här frisyren i höstas... Torrt och smutsigt ska det ju vara hur mycket jag än älskar rent hår!

Min karl har åkt till Sälen och kommer hem på söndag,saknar honom redan. Kommer bli ensamt i stora sängen... Men på lördag hämtar jag Lill-babs :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med nya skor, har också nyss köpt nya och det känns så sjukt bra=) äntligen ett par bekväma skor som verkligen passar MIN fot..=)



2011-04-15 @ 23:17:45
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0