Pjuh

Igår tog jag årets första dopp! Det isade men när man kom upp i eftermiddagssolen behövde jag inte ens handduk!
Ni som tycker att det är varmt i Gävle borde komma till Bollnäs ;) Mycket varmare här än både Gävle och Mehedeby,helt vindstilla och sjukt varmt! Mamma och brorsan var helt chockade,hehe :P

Nu har jag varit på gymmet 1 timme,kondition. Vet inte om jag var duktig eller dum i huvudet.

Ikväll kan det bli bad i tunna (och i ån) eller grillning,vi får se :)
Helgens bilder kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: madelene

men hallå, det blev ju tusen grader varmare här i dag än var det var när ni var här... :D

2011-04-24 @ 21:07:12
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0