naturligt är bäst?

På onsdag blir jag omgjord inför hårvisningen! Jag vet ju hur det kommer att bli på ett ungefär men om det blir så kort som jag tror (på vissa stället ;) så kommer jag tona eller färga håret nära min naturliga färg. Jag älskar att vara rödhårig men nu är jag sugen på att va brunett och det är ju lätt att gå tillbaka till rött därifrån(eller en liten avstickare till blond igen ;)
När jag berättade detta för Fredrik så sken hela han upp och han gav mig en stor kram! haha! Han har länge pratat om att han vill se min naturliga färg men jag har blåvägrat och sagt: "Det finns bilder som du kan titta på".
Men blir håret kort kommer jag ha ständig utäxt och frisyren kommer att vara tuff ändå och det vore skönt att inte färga/tona varannan vecka.
MEN jag hinner väl ändra mig igen. No worries.


Kommentarer
Postat av: Ida

Fina du!!

2011-04-08 @ 20:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0