Från och med du... (Ska sluta med alla återblickar ;)

För ungefär 1 år sedan visste jag att det var mer än bara en fling med Fredrik.
Vi träffades ju som sagt för 1 år och 1 vecka sedan. Sov med varandra den kvällen och kvällen efter.
Smsade och ringde hela veckan. Den 29 april åkte jag till Bollnäs för jag  skulle "vara med Mallan". Sov hos Fredrik torsdag och fredag. På lördagen åt vi räkor,drack vin och delade hemligheter. På söndagen skulle jag hem till Gävle och jobba,han höll om mig när vi väntade på bussen som om vi varit ihop hur länge som helst,fick sms innan jag ens va hemma att det hade varit en underbar helg och att han saknade mig redan.
Och ändå väntade vi ända till 19 maj innan vi sa att vi va ihop :P

Sista april 2010,kunde inte låta bli att fliiina stort varje gång jag va med honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0