Föreläsning "Detox-The power of food"

I tisdags var jag och Malin på föreläsning på Scandic!
Det var Zarah Öberg & Peter Wilhelmsson som föreläste om "ren mat" och gifter.
Vissa delar kändes lite överdrivna men jag fick mig en tankeställare kring ekologisk-och kravmärkt mat. Köpte alltid det när jag bodde själv och jag åt mer färsk mat än nu.
Dom senaste veckorna har varit katastrofala för mig eftersom jag har noll motivation att äta gott när jag är sjuk och kylskåpet har hela tiden ekat: "Det är inte tomt,finns massa mat men ändå känns det tomt ". Detta kommer ni se när jag lägger upp "Veckans mat" :P Har skrivit en smarrig matlista och ikväll blir det veckohandling efter yogan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0