Årets första jogg!

Då var årets första jogg avklarad! Har ju inte sprungit sen i TJEJMILEN i september... Illa!
Nu har jag anmält Lag Skarp till VÅRRUSET i maj så det brinner i knutarna ;)
Förra året kunde jag bara jogga 3-4 gånger inför vårruset då mina benhinnor började krångla :/ I år tänker jag undvika det genom att absolut inte jogga på asfalt och inte gå på gympa med hopp! I slutet av månaden ska jag köpa nya löparskor för mitt pronerande löpsteg.

Iallafall.. Det var jobbigt! 7 månader sen sist och jag har varit sjuk och inte tränat på några veckor så det var tufft!
Men känslan efteråt är ju oslagbar,gick som på moln med ett leende på läpparna!

Årets första jogg!
Längd:
3.82 km
Tid: 22 minuter och 38 sekunder
I denna hastighet så hamnar jag några sekunder under min tid på 5 km på vårruset förra året,vilket känns helt ok,inte försämrad iallafall utan något att jobba på :P
-230 kcal
Medelhastighet: 5 min 56 sek (tid per km) Puls: 166,pulszon 4
Högsta hastighet: 4 min 52 sek Puls: 179,pulszon 5,äntligen!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt Li! :) Flåsade runt 3,5 på 23.30 jag å jösses vad jobbigt! Å det kommer bara bli lättare å lättare för varje gång, får man tänka!! ;) Nu kör vi hårt!! Skulle du följa på föreläsningen i morgon?? KRAM

2011-04-04 @ 21:23:30
URL: http://malamalan.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, precis Zarahs! Det börjar 19! :)

2011-04-05 @ 09:41:19
URL: http://malamalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0