MIRAKEL

ETT MIRAKEL HAR SKETT!!!!
För ca 2 år sedan köpte jag en dator. Den kostde 5000 kr,vilket är ganska mycket pengar för en student.
Jag älskade den innerligt fram till typ 10 dagar efter garantin gått ut och tangentbordet slutar fungera. Jag får låna ett trådlöst tangentbord och den funkar fint. Tills den inte går att starta och ger ifrån sig ett skrikande ljud.
Den tvärdör. Jag-lat (och fattig) som jag är tackade jag och tog emot när FD svärfar lånade ut en dator han inte riktigt behövde. Tiden gick. FD svärfar vill ha tillbaka dator... Jag testar att starta MIN dator och vad händer?! DEN STARTAR! Vad skriver jag på nu?! MITT trådlösa tangentbord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mirakel sker! Nu vet jag varför jag hittat 12 st fyrklövrar i år ;)

Nu känns det dock ganska jobbigt att rensa datorn jag använt i 10 månader.... massa massa bilder.
(Åh äntligen Firefox! De kraschade och jag har varit lat och använt explorer i typ 4 månader,hemskt.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, vad har du gjort ikväll? :)

2010-09-14 @ 19:59:20
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0