Gymsug

Idag var vi med klassen på Gävle kraftsportklubb.
Jag är ju gymvan men vissa... jisses. Jag lämnar det där.
(Jag "får" ju inte prata illa om mina klassisar,ni läser och ni kommenterar elakt och anonymt då,och snackar skit om mig bakom min rygg förstås. Haha. Jag vet att man ska acceptera alla och att alla har olika intressen och bakgrund men om man ska läsa till personlig tränare så borde man väl ha gymmat någon gång i livet(eller träna regelbundet över huvudtaget...) och inte tycka att allt är jobbigt/drygt?!
Det är som sagt allt jag kommer att skriva om det,vill inte lägga energi det)
SKitkul var det iallafall,fick världens gymsug! :)

Nu ska jag plugga lite innan en powernap.
Sen ska jag fika på stan med min kusin Emelie och mamma innan jag ska på Core/spin :)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

present.. böcker.. sushi.. Li !!

Snart :)

2010-09-07 @ 20:06:30
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: madelene

Men varför vill dom bli PT då?! Helt otroligt... jag skulle inte vilja bli tränad av en person som själv inte älskar träning.

2010-09-08 @ 15:01:24
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0