Fryssen

Sitter i data/mysrummet och fryser-som vanligt. Fryser fan nästan jämt och om jag inte fryser så rinner svetten.Fast det är mest på träning.. annars fryser jag fan jämt.

Idag fyller världens finaste kille 24 år!



Av mig har han redan fått armband,vi har lika som det står: Li ♥ Fredrik på :)
Sen väntas ett mjukt och ett hårt paket... Hihi.

3 dagar kvar till bröllop och babe har ingenting att ha på sig... Jag har därimot fixat allt in i minsta detalj.
Skor-CHECK
Väska-CHECK
Strumpbyxor-CHECK
(Stora) Örhängen (såklart)-CHECK
Klänning- CHECK <3
Kavaj- CHECK. Jag är fan assnygg i kavaj,hoho!
Vet hur jag ska sminka mig-CHECK
Det enda som inte är klappat och klart är håret. Hur fan ska jag ha håret?! Vill ha en inbakad fläta men kan inte själv och känner ingen som kan...

Kommentarer
Postat av: Hanna

kan du inte lägga in en bild på era armband? :) Skulle vara kul och se hur dom såg ut. Jag köpte ett halsband till min kille men ungefär samma, men båda våra namn på och ett hjärta.

2010-09-29 @ 16:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0