Ångesten...

Efter att baby åkte har jag bara suttit i soffan. Plötsligt fungerar mitt internet igen! Va fan?
Glad för det är jag iallafall.
Måste skriva om mitt CV..
Ångest! Jag vet att jag är bra,jag skulle passa så bra för tjänsten men... ångest som sagt.
BLÄ. Känner inte riktigt igen känslan jag har inombords idag. Ska tänka på att komplimanger har regnat över mig den senaste tiden...
Att jag är snygg,att jag är fin i håret,att jag är peppande,att jag kommer bli en bra personlig tränare... På den kakan kan jag säga själv att jag är en grym flickvän,en snäll kompis,rolig,glad och bra på många vis.
Måste boosta mig själv lite,detta duger inte.


Inre lugn och harmoni var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0