The start of something new.

När jag flyttade till min lägenhet var tanken att vi skulle hitta tillbaka till varandra och därför tog jag inte med mig precis allt när jag flyttade i Feb 09.
Saker och ting hände och det blev verkligen inte så att vi hittade tillbaka till varandra. Vi träffade nya människor och idag är vi båda lyckliga med andra (här skulle gamla Li har skrivit: "Men jag kan ju bara tala för mig ;)" eller "Hoppas jag" *host* Gamla Li som sagt ;).
Jag har ju ingen bil och ingen direkt större tillgång till bil heller så igår åkte jag och Fredrik och hämtade lite grejer hos P. 3 flyttlådor och en brudkista. "Vi kikar på vinden också" sa P och där hittade 5 lådor till med min skit! Shit alltså...
Hittade grejer och kläder som jag helt glömt och igår roade jag mig med att läa min dagbok som jag skrev i mellan 1998-2003. Det var första mensen, Jag är kär i Pontus,nej jag är kär i Marcus,nej jag är kär i  jadajada,första hånglet,första ligget och allt sånt,hur kul som helst!!!!

Igår var vi på Ikea och köpte tavla och lampa till vardagsrummet :) Kommer bli så fint här!
The start of something new <3

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Heja nya Li :)



Jag vill se bilder från bröllopet :D

2010-10-05 @ 11:57:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0