Tankar om flytten...

12 dagar kvar till flytt! Lämnar då min lägenhet och flyttar hem till mamma för att spara pengar och slippa pendla (skulle egentligen flytta sista nov men tjejen som ska flytta in ville göra det så snabbt som möjligt och jag har inget emot de :)
Har rensat i källaren nu. 2 flyttkartonger med kläder som Madde och Mamma kan hugga in på (alltså i källaren.. blir nog dubbelt så mycket när jag rensat lägenheten!)
Typ 10 par skor som är fina men som jag inte använder... Någon med strl 35-36 som känner sig sugen på att kika?
Har börjat packa min resväska... Ska ju självklart flytta alla grejer till Fredrik så jag slipper flytta 2 gånger när jag lämnar mammas boende. Ska leva ur en resväska i typ 10 veckor. Känns lite jobbigt faktiskt.

Har bara haft positiva tankar om flytten hittills men häromdagen kom jag och tänka på mina vänner. Tänk om this is it? Att det är nu jag försvinner och vi hörs mindre och mindre? Även om man är bra kompisar så är det ju inte samma sak om man inte bor i samma stad. Man måste jobba för det på ett annat sätt...
Dom tankarna gjorde mig lite ledsen. Men jag hoppas att folk vill hälsa på oss och att jag får sova över när jag kommer till Gävle,det är ju trots allt bara 1 timme med tåg! :)

Kommentarer
Postat av: SaraL

vad gör man inte för kärleken :) en timme med tåg gör man ju lätt för sina vänner :) mysigt att åka tåg ju..

2010-10-11 @ 20:48:04
URL: http://srlndn.wordpress.com
Postat av: malin

Jag har storlek 35 ;) hihi! Och oroa dig inte för flytten och vännerna, de kommer finnas kvar ändå! :) Som du sa, det är ju bara en timme med tåg! Vore värre om du flyttade till malmö! :) Det kommer gå galant ska du se! :)

2010-10-13 @ 11:50:15
URL: http://malinljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0