Nu vet ni ;)

V 42
Måndag:
Skivstång
Tisdag: Vila
Onsdag: 20 min crosstrainer+20 min cykling
Torsdag: 70 min rask promenad med Mallan
Fredag: Skivstång/kondition
Lördag: promenad 15+15+15+15 min
Söndag: Flytt! Jag bor 3 trappor upp utan hiss-fredrik bor 3 trappor upp utan hiss!

v 43
Måndag:
Spin/intensiv
Tisdag: Station/medel
Onsdag: Vila
Torsdag: Rask promenad med Mallan
Fredag: Bodypump i skolan :D
Lördag: Vet inte vad som hinns med-Flyttstädning!
Söndag: Promenad eller jogging.

 Planerat v 44
Måndag: Vattenjympa i skolan+spin/intensiv
Tisdag: Simma med Malin
Onsdag: Gym
Torsdag: Promenad
Fredag: Jogging
Lördag: Promenad
Söndag: Promenad

Har inget träningskort i Bollnäs än så där blir det promenixar :)
I våras köpte jag 2 sporttoppar till min samling. En icke träningsvan person sa: Men varför behöver du flera,du använde ju bara ett par åt gången... Men dom måste ju tvättas efter varje gång! Faktum är att dom topparna nu är går att lyfta 5 cm ovanför axlarna,detta i strl xs och jag har c-kupa! Och jag handtvättar! Visserligen är det HM-toppar men ändå! Önskar mig alltså sportoppar i julklapp ;) (Och ett träningskort i Bollnäs :P)


Kommentarer
Postat av: Helen

Efter varje gång hahahahahaha. Det var ofta må jag säga. Kanske tvättar efter 10 gånger. Så smutsiga blir de inte för mig.

2010-10-28 @ 13:07:26
URL: http://helenium.blogspot.com
Postat av: ..:Sarah:..

va har hänt med din blogg?

alla söta bilder är ju borta. .

2010-10-28 @ 13:43:59
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

nää men själva bloggen.. bilderna som hör till designen. dom är borta!

2010-10-28 @ 16:43:22
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: madelene

Jag tvättar efter typ 5 gånger. Trots att jag svettar ner dom som fan. Hänger dom lite på tork efter träningen. Gud vad äcklig jag är.

2010-10-29 @ 14:16:55
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0