här är jag

Vad roliga ni är som läser fastän jag inte skriver :P

På söndag flyttar vi mina grejer! 6 månader efter vårt första möte!
Hade någon sagt till mig då: "Om ett halvår flyttar du till Bollnäs och blir sambo" hade jag aldrig trott på det,aldrig.
Men det ska klick på en gång och nu är vi här! Underbart! Ska skriva om hur vi träffades någon annan gång :)
Känner dock flyttångest! Detta blir min femte flytt på 5.5 år!! Fatta! Helt sjukt... Mitt sjätte boende på 5.5 år! Inte okej... Men vid dom andra gångerna har jag kunnat flytta pö om pö... nu måste hela lägenheten rensas... Ett massivt jobb kan jag säga!!

Det är mycket nu. Det brinner i mitt huvud... det är träning,heldag i skolan-ofta,plugg,mer plugg,gammalt plugg,flytt,jobbsök och så tränar jag 2 personer också.
Fick ett sms nyss från Ida: Träningsvärk i armar,rygg och mage! Grymt!
Hon är grym,jag är grym,allt är grymt! <---- :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0