Famous hunk in town

Varje gång mamma ringer till mig frågar hon om Craig har kommit än.
Han är tydligen hennes drömman och jag har erbjudit henne att sova på soffan om hon ska stalka på filminspelningen.
Nu är han iallafall i krokarna mamma!!!




(Märker hur jag börjar anpassa mig mer och mer till livet i Bollnäs. Läser "Bollnäs Nytt" med god aptit och är faktiskt medveten om hur långt det är mellan Kilafors-Bollnäs. Är också hungrig på att lära mig mer och ska be Fredrik guida mig runt på alla små områden.) I övrigt ser jag verkligen fram emot att rensa inför flytten!!!! Åh vad jag ska rensa! :D

Kommentarer
Postat av: SaraL

vad roligt att det går så bra för dig nu Li :) med träniing och pojkvän!

2010-10-05 @ 17:18:47
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0