Bröllop <3

Madelene&Fredrik blev man och hustru den 2/10 2010 (Sjukt bra datum-100210 och LOVE hade namnsdag!!)




Älskade vän!

Och hur fina är inte jag och min snygging ihop?! :D

Det var så himla grymt! Det ni ser på bilderna är:
-Kyrkan var jättegullig och cermonin var kortfattad och inte särskilt kristlig.
-Johanna sjöng "Utan dina andetag" och jag fällde några tårar lite diskret men så tittar Fredrik (brudgummen inte min Fredrik) med ett flin och då börjar jag skratta och tårarna sprutar (Lyckades även säga "Fan" i kyrkan 3 gånger)
- Vi minglade och satte oss till bords. Medelhavsbuffé-mums! Sen blev det kaffe,avec och tiramisu!
-Olika tal och spex,alla grymma! Skrattade när Fredriks pappa höll tal och grät när Maddes pappa gjorde det. Robin gick upp och gjorde ett grymt tal på frihand-vilken kille!
Möhippegänget sjöng vår låt som Therese gjort till Madde och hon fick mima till sin låt som hon spelade in på möhippan.
-Bruden fick känna på olika vader med ögonbindel och hitta sin man. Hon gick ett varv och hittade rätt.
Hon tyckte att Fredriks pappa,bror och Fredrik kändes lika men när hon kommer till sin pappa utbrister hon: Här är ju en muskel!! Den fyller hela handen!
När Fredrik fick göra samma gick han 3 varv och avfärdade Maddes vad med: Den känns gammal.
Men han valde rätt!
-I hate school spelade och det var grymt!
Finns fler bilder på Facebook!!

Tyvärr blev jag liiite för full men det var jag nog inte ensam om ;)
Världens bästa dag! Vet inte hur jag ska kunna gå på bröllop nu... :)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

<3 härliga bilder !

...den som väntar ;) hihi.



Fina är ni 2 ihop å !

2010-10-07 @ 20:46:01
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0