Träning

v 46
Måndag:
spin/intensiv
Tisdag: Promenad VILA
Onsdag: Gym+simma
Torsdag: Promenad VILA
Fredag: Gym 30 min crosstrainer,3 övningar mage,2 set. 30 min rask promenad
Lördag: Promenad 30 min raskt
Söndag: Promenad VILA


Planerat 47
Måndag:
spin/intensiv
Tisdag: Puls/medel
Onsdag: Gym
Torsdag: Spinning?
Fredag: Crosstrainer pga tidsbrist (mamma har en hemma :)
Lördag: VILA
Söndag: Vattenjympa. Ska nämligen gå en vattenjympautbildning :)

Ska ta tag i styrketräningen nu! Är alldeles för mycket lulllull och för sällan. Tycker ju att det är kul,har bara varit väldigt hipp som happ den senaste tiden så nu har jag gjort ett träningsprogram till mig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0