1/30 Presentation av mig

Då kör vi igång! Nr 1/30
(Kände lite ångest inför att skriva detta men det blev väl en ganska rättvis bild av mig?)

Li är mitt namn och jag är 22 år.
Ibland känner jag mig som 14 fortfarande men det är kanske för att jag inte har förändrats så himla mycket.
Låter kanske konstigt men jag var lillgammal vid födseln typ och ville dricka kaffe och måla naglarna som 2åring. Min mormor har sagt: Du var liten men du var aldrig ett barn. Vet inte om det är ganska sorgligt eller bra.
 Har alltid varit ganska mogen för min ålder alltså.

Jag ser mig själv som skämtsam och restsam och har därför svårt att umgås med lättstötta människor som man inte kan pika med glimten i ögat. Där kommer ärligheten in också. Jag kan för allt i världen inte ljuga eller dra en vit lögn,frågar någon mig nåt kan dom räkna med ett 100% ärligt svar vilket kan vara svårt för många att hantera.
Jag är något utav en shopoholic och det ska helst vara färgglatt,rutigt och randigt. Och billigt. Örhängen är min signatur och jag känner mig ganska naken utan något stort i öronen. The bigger the better!

Jag är en soldyrkare och jag hatar vintern mer än något annat. Jag drömmer om att bli rik och bo i ett land där det aldrig blir vinter.

Jag är inte rädd för utmaningar och försöker att inte göra någonting halvhjärtat!
Ser mig själv som ganska modig och tuff.
Ingen trampar på mig så att säga. När jag var yngre tyckte jag att jag var hårdast i stan men jag har släppt på den fasaden och är nu bara så hård och tuff som jag faktiskt är :)

Jag är bra på att: Prata,lyssna,ge råd,komma med lösningar,se saker och ting från olika synvinklar,jag är duktig i köket,skratta,kramas,jag vet lite om allt,skapa gemenskap.
Jag är sämre på att: Hantera stress,kontrollera humöret,jag dömer lätt,förlåta,sämst på att ta tag i saker i tid,jag är svartsjuk,jag är tidsoptimist och är kroniskt 5 min sen (men bara 5 min!). Jag skvallrar för mycket!

 



Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

å så är du sööt !!

2010-11-12 @ 20:19:51
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Helen

Bra bra! Intressant det där om att du var som en liten människa från början.

2010-11-12 @ 22:37:30
URL: http://helenium.blogspot.com
Postat av: malin

Åh det var en jätte bra presentation av dig! :) Jag är så glad att jag lärt känna dig ska du veta! <3

2010-11-12 @ 23:31:16
URL: http://malinljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0