3/30 Min mama

Väljer att skriva om min mamma.

Min mamma Ulla. Pippi Långstrump skulle hon också kunna kallas.
14 år ung i sinnet och det är underbart! Hon ställer alltid upp och vi kan prata om ALLT!
När jag skickar sms till henne: Hoppas att du får kuk ikväll =) Då är det inte T9 som spelar mig ett spratt utan vi har en väldigt öppen relation och det är skitbra! Vi har varit utomlands 3 gånger tillsammans,bara hon och jag. Hon har alltid värnat om våran mor-och dotterrelation med just resor eller second hand-rundor eller bara en tripp till Ikea.
Hon är den mest kreativa människa jag känner,hon pysslar och målar och bygger! Hon har ett stort hjärta och är väldigt emotionell vilket gör att hon är lite lättstött och i kombination med att hon är långsur och har svårt att erkänna att hon har fel så har vi haft en del bråk men nu är det tipptopp trots att jag bott här på halvtid i 4 veckor nu! Hon har faktiskt skämt bort mig rejält med att sköta min tvätt och diska min disk. Men hon är städfreak så om jag gör inte gör på hennes sätt så vill hon säkert hellre göra det själv ;)


I love you mama
//Mini-me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0