Jag ska jag ska

Ska följa blogglistan snart. Behöver andas lite.
Det är stressigt nu. Känner mig kluven och den "flängda" känslan jag hade i somras börjar komma tillbaka... Bara väntar på att få åka till min älskling och mår dååligt när jag måste åka tillbaka.
Det är FEL att prata i telefon på kvällen i sängen,vi ska ligga bredvid varann och prata istället!! :/
Men 1 månad kvar innan jag börjar pendla på riktigt. Jag skulle ju kunna pendla nu men jag går i skolan 3-5 dagar i veckan vilket skulle innebära 120 kr dagen om jag INTE åker buss till skolan. Alltså minst 360-600 kr i veckan och det är för mycket när jag får bo hos mamma lika gärna.
Så jag ska inte gnälla,jag har valt det själv...

HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0