Tjejer är horor och killar är..?

ALLA ligger men ändå ska det hymlas så jävla mycket om det! Speciellt när tjejer ligger.
En vänninna dejtar en kille och han berättar det för en killkompis varpå han säger:
-Alla mina vänner har varit där!
Min vännina har legat med EN av alla hans vänner!!
Va fan liksom? Och vad spelar det för roll om hon legat med hela grannskapet? Det är ju ändå han som träffar henne nu och då spelar det väl ingen roll vem hon har varit med innan?

Igår kallade någon mitt beteende för "horigt".
Varför?
För att jag låg med en kille första kvällen. För det händer ju aldrig någon annan?!
"Är det önskvärt i en tjej?"
URSÄKTA?!
När en kille vill ligga med en tjej är det önksvärt att hon också vill det(hehe no shit ;) men efteråt är har hon betett sig horigt för att hon också ville?!
Och detta kom dessutom från killen som sagt: Ska du med hem och knulla? till en okänd tjej på krogen och hon nappade...
GAH!

Kommentarer
Postat av: SaraL

håller helt och hållet med. när jag var nitton och oskuld blev jag kallad pryd och mamma duktiga flicka.. sen när jag legat med tre killar var jag helt plötsligt slampig.. helt sjukt!! som tjej får ska man helst bara legat med ett visst antal personer! vilket är mindre än en tredjedel av hur många killarna "får" ligga med!

2010-05-12 @ 13:42:43
URL: http://srlndn.wordpress.com
Postat av: Sarah

Jag ligger ofta första "dejten", eller ofta som i känns det bra som händer det lätt. Men det är i och för sig väldigt sällan man träffar vettigt folk jag vill ligga med så... men hsh. Jag är ingen hora, jag är bra ändå. Så är det bara. Och det hade inte spelat något roll om jag låg med alla jag träffade egentligen heller ...

2010-05-13 @ 14:58:34
URL: http://syntkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0