Så sjukt jävla besviken...

Vilken födelsedag. Spöregn och tårar.
Har haft släkten här på fika.
Kompisarna skulle komma kl 16.
Gissa hur många som kom? Lotta kom.
Den enda.
Dom andra hade ursäkter av varierande grad,1-2 timmar innan dom ska infinna sig för att fira min födelsedag.
Jag har bakat som en idiot i två dagar och jag ville verkligen att dom skulle få träffa Fredrik.
Vad är det som gör att min födelsedag är så jävla lätt att ställa in?!
Är så sjukt jäkla besviken och känner mig inte värd vatten... Tycker att jag förtjänar bättre och jag skulle ALDRIG ställa in en nära väns födelsedag bara en timme innan utsatt tid.
Tur att Fredrik var hä,han har kramat mig och torkat mina tårar...jag hade brytit ihop ENSAM annars.

Kommentarer
Postat av: sarah

Ledsen att din dag inte vart bättre än så. Får hoppas släkten var snäll mot dig i alla fall. Kram och grattis på dig hur som helt!



2010-05-23 @ 21:16:03
URL: http://syntkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0