Nu är det dags :D

v 19
Måndag: Spin/intensiv
Tisdag: Core/spin
Onsdag: Gym
Torsdag: Vila
Fredag: Skivstång Spin/medel
Lördag: Spin/medel Jobbade+träningvärk från helvetet.
Söndag:Promenad 5-6 km Vila eller Gym eller Skivstång/spin om jag får plats på det passet men det är typ omöjligt.

Planerat v 20

Måndag: VÅRRUSET- 5 km löpning
Tisdag: Promenix?
Onsdag: Promenix?
Torsdag: Gym
Fredag: Spinning
Lördag: Spinning
Söndag: Vila- FÖDELSEDAG :D

Eftersom jag håller igång regelbundet året runt vet jag att jag kommer orka 5 km på en hyfsad tid.
Jag är ingen löpare och jag är inte i löpform men jag är " i form".
Hoppas bara att benhinnorna inte börjar krångla så ska jag köra gärnet och peppa vårat lilla lag...
Vi är nämligen bara 4 tappra kvar! Mamma har åkt till Turkiet, Nike känner sig inte i form och Therese får ingen barnvakt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0