Lite less

Nånting gick ur mig.
Sommarsittning ikväll och jag är SÅ OPEPP.
Vet inte varför jag känner mig så less.
Dricker kaffe nu och ska hoppa i duschen och peppa lite!

Imorgon åker min kärlek till Spanien i 10 dagar! Gah... Tungt!
Inte nog med ett jäkla distansförhållande liksom ;)

Nu har Lill-babs åkt tåg för första gången! Hon var så otroligt jäkla duktig! Hade charmat karlarna bredvid och tågvärden innan vi ens lämnat perongen :) Idag när vi åkte hem satt en liten bjäfshund i stolen på andra sidan gången och Lillbabs satt så fint och kikade innan hon la sig ned för en powernap.
Vet inte hur många gånger jag har sagt "Shar-pei,kinesisk skrynkelhund,långhårig,3 år snart,Lillbabs-hon är skrynlig och gillar karlar",folk är så nyfikna.

Kommentarer
Postat av: madelene

Haha, åh, det är så underbart att hon älskar män. Hon är ju LILL-BABS liksom. Originalet. Jag får alltid säga "hon gillar inte killar" när gubbar som vill klappa Doris inte kommer åt henne eftersom hon backar och ställer sig bakom min rygg. Hehehehe.

2010-05-30 @ 09:47:28
URL: http://enbildtill.wordpress.com
Postat av: Carro

Hon är typ världens sötaste, och tack för kommentaren på bloggen :)

2010-05-30 @ 22:55:37
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0