En dagens!

Dagens vill ha: Motivation i stora lass :D
Dagens klädsel: Nopriga mjukisbyxor och en röd/svart randig tröja.
Dagens smink: Nada
Dagens frisyr: Nytvättat,oplattat.
Dagens händelse: Träffade mormor på stan och vi förlustade oss på Lindex... -Se dagens köp!
Dagens låt: Rihanna-Rude boy
Dagens planer: Läsa ett ton vetenskapliga artiklar,det går sådär... Motivation som sagt!
Dagens saknad: En blond sötnos...
Dagens dummaste: "Varför har jag inte tagit tag i det här tidigare?!"
Dagens drog: Facebook+jag=sant
Dagens kram: La faktiskt armarna om mig själv nyss,haha.
Dagens puss: Jag pussa Lillbabs på nosen.
Dagens köp: 1 bh,3 trosor och en klänning som visade sig vara en tröja...
Dagens godis: Mjölkchoklad med nötter
Dagens humör: Längtar efter helgen-nuet är inte det bästa.
Dagens ord: KÄMPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0