Nej detta är inget skämt! (Riktiga kvinnor svettas.... ;)

Har ett par träningsbyxor som inte blivit använda under vintern,mest för att jag nästan alltid cyklar/går till gymmet/jympan ombytt och då är det inte så lämpligt med trekvartsbyxor...
Idag var jag på Station/medel som jag älskar,svettas och tar i och plötsligt kommer jag på varför jag inte har använt byxorna....  Aldrig mer bomull! Syntet ska det vara ;)

Eh ja jag svettas mycket!!!! Men visst ser det ut som en fladdermus eller fjäril?
En mus på musen liksom,haha. Påminn mig om detta nästa gång jag tänker "den här gången går det nog bra.."!!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Jag gillar verkligen din blogg Li, Den är härlig!

2010-03-19 @ 12:49:15
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: stina

HAHAHAHA! jag döör här!! det där var helt klart det värsta jag sett. inte ens om jag skulle pissa på mig så skulle det vara sådär blött :p

du är ju så jävla skön du! ;)

2010-03-21 @ 01:23:59
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0