Jag vill ha balkong...

Om jag hade balkong skulle jag sitta på den hela dagen idag,behöver sooolen.
Kan ju förvisso öppna dörren till min franska balkong och sitta framför sängen men det är inte samma sak!

PositivatankarPositivatankarPositivatankarPositivatankarPositivatankar.
Lyssnar på den här låten och hoppas.

............
Blev jätteillamående och fryssen efter frukosten.
Låg under två filtar i soffan och somnade. 3 timmar. Nu är jag kry,sömn botar ju fan det mesta.
Blir ingen träning ikväll dock,kanske tar en liten promis istället.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

du får sitta på min huuur mycket som helst i sommar !! Jag delar med mig.. :)

2010-03-10 @ 18:26:44
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0